snabb inlägg-Hanna

jag vet att det var ett tag sedan jag bloggade, men jag har en bra anledning, vi håller på att göra om i huset, och då har internet krånglat lite, idag och imorgon kommer jag kanske inte kunna lägga in fler inlägg eftersom vi ska göra om mitt rum idag, jag ska byta med mina föräldrar, dom ska få mitt nuvarande och jag ska få deras. Idag så ska jag på middag eftersom Nicole fyller år idag, efter middagen så ska jag hem till Nicole och där ska vi titta på en skräck film som heter "Orphan" Nicole säger att den är skit läskig :O Haha, ja kommer inte våga sova ^^
Jag lägger in bilder från middagen ikväll eller imorgon :)
Inlägget blev längre än förväntat :P



jag tror att fodralet ska se ut så ^^

Juste, innan jag glömmer Stooort grattis till Nicole, ha en bra dag !!

hare bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0