haha !

hej, today så vet jag inte vad jag ska göra typ bara slappa och vara me dEsma vi tänkte ju åka skridskor men det kmr nog inte att bli av. Vi tänkte dra till badhuste ist, :)
igår så drog vi till täby och shoppade. Jag köpte lösnaglar och en tröja från gina. den här månaden har jag shoppat sönder jag har köpt : 6 tröjor, en tjocktröja och en kjol. sen ska jag väll köpa ett par byxor men det blir näst månad. I helgen tänkte vi dra till stockholm och titta på bio. Fick två biobiljetter till bion SF eller vad den nu heter i julklapp så det vore på tiden att använda dom nu. Sen tänkte vi åka med Brännes på Laserdom på lördag tror jag att det va ;)

Så söt, den här måste jag se :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0