Gårdagen :)

hejhej!

igåt bloggade jag något, men jag lovar att bättra mej!
just nu sitter jag och tittar på Ghost Whisperer.
Nu har när Esma har blivit frisk så har Moa blivit sjuk :(
jag har varit frisk i en termin och jag ska fortsätta med det... förhoppningsvis :P
Moa sa tidigare idag att hennes mamma ska hyra en film som heter flickan, jag vill verkligen se den
eftersom jag provspelade till den :)

lite bilder:)

lite bilder från gårdagen




Moa och Natta



Natta



Moa



Jag och Esma (jag blev lite fail)



Esma och jag (haha jag ser drogad ut)



Esma



Linette och David



Natta



Natta..igen :P



Moa



hjärta


Esma fotograferade :)

 t a k e  c e a r  o f  y o u r  s e l f  a n d  e a c h  o t h e r




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0